Structure Fédérative d'Études et de Recherches en Éducation de Provence

Biblio

Exporter 19 resultats:
Auteur Titre [ Type(Asc)] Année
Filtres: Première Lettre Du Titre est M  [Clear All Filters]
Journal Article
Habib, M., Lardy C.., Desiles T.., Commeiras C.., Chobert J.., & Besson M.. (2016).  Music and Dyslexia : A New Musical Training Method to Improve Reading and Related Disorders. Front. Psychol. 7, 26.
Gadille, M., & Machado J. (2012).  Multilevel effects of a method of expert’s knowledge transfer. VINE - The journal of information and knowledge management systemsVINE - The journal of information and knowledge management systems. 42(3-4), 16 p..
Baranov, A.., & Zarouf R. (2014).  A model space approach to some classical inequalities for rational functions. Journal of Mathematical Analysis and Applications. 418(1), 121-141.
Froment, P. (2015).  Mobilités des entreprises et territoires : les paradoxes du secteur de la mode à Tanger.. Annales de Géographie. 1, 31-50.
Enea-Drapeau, C., Huguet P., & Carlier M. (2014).  Misleading face-based judgment of cognitive level in intellectual disability: The case of trisomy 21 (Down syndrome). Research in Developmental Disabilities. 35(12), 3598-3605.
Assude, T., Koudogbo J., Millon-Fauré K., Tambone J., & Theis L. (2016).  Mise à l'épreuve d'un dispositif d'aide aux difficultés d’un système didactique. Canadian Journal of Science, Mathematics and Technologiy Education. 16(1), 64-76.
Coupaud, M., Castéra J.., Larini M., & Delserieys A. (2015).  Méthode d’analyse statistique exploratoire pour une étude comparative sur les représentations de la démarche d’investigation d’enseignants de collège. Review of Science, Mathematics and ICT Education. 9(2), 99-114.